zaterdag 5 mei 2012

Fotograferen

Fotograferen. Ik hou ervan. Ik hou er zoveel van dat ik vandaag een nieuwe camera gekocht heb. De Nikon D5100. Ik ben van plan er een hele hoop mooie foto's mee te gaan maken. Wel zal ik even moeten oefenen hoe ik het beste welke foto kan maken zodat ik niet van een echte fotograaf te onderscheiden ben..haha!
Maar van alles wat ik tegenkom ga ik dan foto's maken. Ik denk dat ik er zelfs dagen op uit ga trekken om gewoon overal maar foto's van te maken.Oefening baart kust zeggen ze toch!
Ook ga ik vaak naar optredens van artiesten, ook een mooie gelegenheid om m'n camera te testen en uit te proberen. Ik heb er nu al zin in! Het eerste optreden, van Elles Springs, is op 13 mei dus dan zal zij de dupe worden van mijn drang foto's te maken. ;-)
Dus binnenkort zal ik een fotoblog posten in plaats van een verhaal te schrijven. Mits het me lukt leuke foto's te maken natuurlijk!
Ik denk erover na om zo'n cursus te volgen, zodat ik in ieder geval de beginselen van het fotograferen onder de knie krijg. Maar dat wil ik nog even bekijken. Eerst maar eens gewoon in het wilde weg gaan oefenen en kijken wat dat voor foto's oplevert!
To be continued... ;-)

Just Me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten