maandag 19 augustus 2013

Dankbaar

Dankbaar
 
 
Na bijna een jaar vond ik het wel weer eens tijd worden voor een blog. Waarom? Om te laten weten dat ik dankbaar ben. Dankbaar voor veel dingen in m'n leven. Soms is het leven moeilijk maar altijd is er wel iets of iemand die je in laat zien dat het een weg is die je bewandelen moet, en het uiteindelijk allemaal goed komt.
 
"Geen enkel levenspad is een rechte weg"
 
In de afgelopen tijd heb ik veel geleerd. Over mezelf voornamelijk. Het was soms een hobbelige weg, maar ik ben aardig naar boven aan het klimmen. Dankbaar ben ik voor mijn eigen inzet en mijn eigen vertrouwen in mezelf. Maar nog veel meer dankbaar ben ik voor alle lieve mensen om me heen. Altijd als ik ergens mee zit zijn er mensen waar ik terecht kan. Lieve vrienden waar ik op kan bouwen, en die me zullen steunen en adviseren.
Dankbaar ben ik ook voor mijn mannetje, mijn lieve ouders, mijn broer en zijn gezin, waar zou ik zijn zonder ze?
Dankbaar voor verschillende artiesten omdat ze de tijd nemen een praatje met je te maken, omdat ze met hun muziek jou er doorheen slepen, omdat je toch een band met ze opbouwt.
Dankbaar ben ik ook voor mensen die me hebben laten vallen en tegen me gelogen hebben. Dat klinkt raar, maar door deze mensen weet ik dat alle lieve mensen die nog steeds in mijn leven zijn goud waard zijn.
Dankbaar ben ik ook voor mijn werk, een paar blogjes eerder werkte ik nog in een magazijn, nu werk ik als chauffeuse medisch transport en ik heb nog nooit zo'n leuk werk gehad als nu.
Dankbaar ook voor de leuke collega's die er rondlopen.
En natuurlijk niet te vergeten, ben ik dankbaar voor mijn lieve meisje, we hebben nog maar kort iets samen, maar het voelt goed en we gaan er samen wat van maken!
 
Kun je je dankbaarheid ooit genoeg tonen? Ik denk van niet, maar door middel van dit korte blogje wil ik de mensen in mijn leven laten weten dat ik van ze hou en ik jullie allemaal dankbaar ben dat jullie mij in jullie leven willen. Ik hou van jullie!
 
 
 
~ Just Me ~

1 opmerking: